12 Mayıs 2015 Salı

Duble Çikolatalı Kurabiye


Bol çikolatalı, içi yumuşak dışı kıtır nefis bir kurabiye. Tarif burada.

Malzemeler:
100 gr. tereyağ
80 gr. bitter çikolata
1 çorba kaşığı kakao
1 yumurta
3/4 bardak toz şeker
1 vanilya
1/2 paket kabartma tozu
1.5 bardak un
1 bardak damla çikolata
1 bardak kırılmış fındık

Yapılışı:
Yağla çikolatayı ocakta eritin. Ilınınca çırpma kabına alın. Yumurtayı ekleyip çırpın. Sırasıyla toz şeker, unu, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip çırpmaya devam edin. Son olarak damla çikolata ve fındığı ilave edip tahta kaşıkla karıştırın.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin. Hamurdan parçalar alıp yuvarlayın bastırmadan tepsiye aralıklı olarak dizin. Önceden ısıtılmış 150 dereceye ayarlı fırında 10 dakika pişirin. Afiyet olsun. 

5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Ebru Hanım,
Blogunuzu çok eskiden beri keyifle takip ediyorum. Bundan önce bir bloğunuz vardı, onu kapatıp Ebruli Tatlar'ı açtınız.Tariflerinizi her zaman beğeniyle yapıyorum. Bunun için çok teşekkür ederim. Sormak istediğim instagram hesabınız varsa öğrenebilir miyim lütfen.
Nurten

ebrulitatlar dedi ki...

Merhaba Nurten hanım,
Tarifleri deneyip beğendiğiniz için ben de size çok teşekkür ederim. Faydalı oluyorsam ne mutlu bana.
İnstg. hesabım yok maalesef. Ama açmayı düşünüyorum. Açtığım zaman buradan bildirim yapıp sizleri bilgilendiririm.
Teşekkür ediyorum tekrar
Sevgiler

keten-helva dedi ki...

Denenmeyi bekleyen tariflerim arasına girdi. Ellerinize sağlık

ebrulitatlar dedi ki...

Deneyin mutlaka
Teşekkürler sevgiler :)