4 Şubat 2014 Salı

Portakallı Revani

 
Mis gibi portakal kokulu nefis revani.

Malzemeler: 
2 yumurta 
1 küçük çay bardağı sıvıyağ 
1 küçük çay bardağı şeker 
2 küçük çay bardağı yoğurt 
2 küçük çay bardağı irmik 
2 küçük çay bardağı un 
1 kabartma tozu 
1 vanilya 
1/2 portakal kabuğu rendesi 
birkaç damla portakal suyu 

şerbeti: 3 bardak su, 2.5 bardak şeker 
Şerbeti 10 dk. kaynatın. İnmesine yakın birkaç damla limon suyu sıkın. Ilımaya bırakın. 

Yapılışı: 
Yumurta ve şekeri çırpın. Geri kalan malzemeleri ekleyin. Küçük boy 20*20 ölçüsündeki borcama döküp, 175 derecede pişirin. Fırından çıkarıp, ilk sıcaklığı çıktıktan sonra dilimlere kesin. Ilık şerbeti üstüne dökün. Afiyet olsun..


Not : Ölçüdeki çay bardağı en küçük boy olanından. 

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

hımmm.olsada yesem dedim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

FUNDA FUNDAMENTA dedi ki...

Nefis görünüyor ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

YEMEK TARİFİ BLOĞU OLANLARA MÜJDE

Yemek bloglarının tanıtım ve paylaşım yapabileceği BU BENİM TARİFİM sayfası yakında hizmetinizde olacak.

- Yemek bloglarına sayfada paylaşım ve tanıtım yetkisi verilecek.

- Paylaşımlar mutlaka kendilerine ait blog/bloglardan olacak. Başkasına ait bloglardan paylaşım yapılamayacak. Bu şekilde hareket edenlerin paylaşım yetkisi alınacak.

- Paylaşımlar sayfanın sıkıcı olmaması ve paylaşım bombardımanı olmaması açısından belirli bir sayıda olacak.

- Blogların paylaşımlarındaki beğeni durumuna göre bloglar arasında paylaşım sayısında farklılıklar olabilecek. Böylece kaliteli paylaşım yapan bloglar korunmuş olacak.

iletişim: tmyemek@hotmail.com

yonca mix dedi ki...

blogunuzu nasıl izleyebilirim

ebrulitatlar dedi ki...

İzleyiciler gadgetini ekleyemiyorum maalesef sorun var sanırım :(

Ateş ve Ben dedi ki...

Revaniye portakal her zaman yakışır. Elinize sağlık. Çok güzel görünüyor.
www.atesveben.com