8 Aralık 2012 Cumartesi

Sütlü Karnabahar Çorbası


Karnabahar yemeyen çocuklar için güzel ve besleyici bir çorba. Oğlum çok beğenip 2 kase içti:)
Ben sütü tariftekinden biraz daha fazla koydum.

Malzemeler:
1 tane küçük karnabahar
1 soğan
1 çorba kaşığı tereyağı
2 kaşık un
4 bardak su
1 bardak süt
tuzot,karabiber

Yapılışı:
Karnabaharı yıkayıp tencereye koyun. Hizasında su koyup tencerenin kapağını kapatın ve suyu bitene kadar haşlayın. Çok az su kaldığında süzün. Karnabaharı blendırla püre yapın.
Tereyağında soğanı kavurun. Üzerine unu ekleyip pembeleştirin. Suyunu ve sütünü koyun. Karnabahar püresinide ekleyin. Kaynatın. Koyuluğuna göre sıcak su ekleyin.Tuzunu ekleyin. Ocaktan alıp karabiberle servis yapın. Afiyet olsun.

2 yorum:

Tombul Tarifler dedi ki...

afiyet olsun oğluşuna
bende de halihazırda bekleyen buna benzer bir brokoli çorbası var
farkı ben etsuyu da kullandım
eline sağlık
kal sağlıcakla...

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Merhabalar elinize sağlık hiç denemedim .
sevgiler görüşmek üzere