16 Mayıs 2012 Çarşamba

KEPEKLİ PİZZA



Malzemeler:
3 bardak kepekli un
1/2 paket instant kuru maya ( 5 gr)
1 çay bardağı ılık süt
3 kaşık zeytinyağ
1 çay kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar ılık su
sucuk,zeytin,mısır,sosis,kaşar peyniri,domates,vs..

Yapılışı:
Bütün malzemeleri aldığı kadar suyla birlikte yoğurup, biraz sert bir hamur yapıp mayalanmaya bırakın. Mayalandıktan sonra, 2 parçaya bölüp yuvarlak olarak 2 tepsiye yayın. Bir kaşık domates salçasını sulandırıp ocakta bir taşım kaynatın. Bir tutam kekik ekleyip karıştırın. Hamurların üzerine sürün. İstediğiniz malzemelerle süsleyip 200 derece fırında pişirin. Afiyet olsun..

5 yorum:

Tombul Tarifler dedi ki...

merhabalar pizza nefis görünüyor. ben de pide yapmıştım. burada kepekli pizzayı görünce yorum bırakmak istedim. çok beğendim pidesi de güzel oluyor tavsiye ederim. elinize sağlık sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

kepekli olması ayrıca güzel olmuş canım.nefis görünüor.ellerine sağlık.sevgiler.

anneanneninemekleri dedi ki...

Bende akşama yapacağım,hertürlü sevilen bir lezzet ,ellerine sağlık harika olmuş.

** ZEL ** dedi ki...

Kepeğin faydalarını hep söyler dururuz ama,malesef gerektiği kadar kullanamıyoruz.
Bu şekilde kullanabilirim belki.
Şifa olsun canım.

bir kase lezzet dedi ki...

ellerine sağlık tatlım aldım
:)