12 Şubat 2011 Cumartesi

Toz çikolata soslu kek



Çikolata sos kekin içine toz olarak konuluyor. Bol kakaolu,yumuşacık güzel bir kek oldu. Un yerine kekun kullandım. Kekun kullanırsanız kabartma tozu koymayın.
Tarif buradan.

Malzemeler:
4 yumurta
1 bardak şeker
1 bardak sıvıyağ
1 bardak süt
1 paket dr.oetker çikolata sosu (toz olarak)
1 kabartma tozu
2.5 bardak un

Yapılışı:
Yumurtalarla şekeri çırpın. Diğer malzemeleride ekleyip, yağlanmış kalıba dökün. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirin. Afiyet olsun..

9 yorum:

Yıldız dedi ki...

Nefis görünüyor canım ellerine sağlık
çikolta sosu kullanmadım hiç pakette toz halinde mi bu soslar yani orasını anlayamadım pek
ben onları hep hazır sanıyordum....

sevda dedi ki...

denemedim ama çok güzel bir fikir arkadaşım.en kısa sürede deneyecem.ellerine sağlık.sevgiler.

ebrulitatlar dedi ki...

Yldız'cım pakette toz halde oluyor. Sütle pişiriliyor. Ama tarifte toz olarak kullanıyoruz.

Sevda'cım tşk. inş. beğenirsin.

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

OOfff nasil degisik bir pasta olmus. Un yerine Kekun, hiç aklima gelmezdi :) Ellerin dert gôrmezsin, nefis olmus, ben tam çikolata canavarim :)

Limon çiçekleri dedi ki...

yoğun çikolata tadını çok sevmem ama evdekiler bayılır.Denemeye değer,çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık.

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika bir kek olmuş ellerinize sağlık.

Limon çiçekleri dedi ki...

Hayırlı kandiller ve gerçek sevgiliyle en güzel sevgililer günü diliyorum.Muhabbetle..

Betül dedi ki...

Ebrucum ellerine sağlık

çikolata soslu kek dedi ki...

ellerine sağlık süper