1 Temmuz 2009 Çarşamba

Supangle

Herkese merhabalar. Tatil bitti evimize geri döndük. Yokluğumda iyi dileklerini ileten herkese teşekkür ederim. Döner dönmez hemen mutfağa girdim ve yemekteyizde görüp not aldığım supangleyi yaptım. Çok güzel oldu. Ben yarım ölçü yaptım. Resimdeki 3 kase ve 1 yarım kase çıktı.Tavsiye ederim.

Malzemeler:
Muhallebisi için:
1 lt. süt
1 bardak şeker
1 bardak+2 kaşık un
1 yumurta

Ayrıca;
2 bardak su (1'er parmak eksik)
1 tatlı kaşığı sıvıyağ ( çatlamayı önlemek için)
50 gr. kakao (dr. oetker'in 25 gr.lık 2 paket şeklinde olanından kullandım)
500 gr.lık Nestle chokella

Yapılışı:
Muhallebi malzemelerinin hepsini karıştırıp ocakta pişirin. Ocaktan alıp, 2 bardak suyu, sıvıyağı, kakaoyu ve chokellayı ekleyip mikserle çırpın. İyice çırpınki topak olmasın. Sonra kaselere döküp dolapta bekletin. Afiyet şeker olsun..

4 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Hoşgeldin canım:)
supangle nefis görünüyor ellerine sağlık..öpüyorum kocaman sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

hosgeldin tatilci hanim, iyice dinlenmissindir
supangle yaz icin ideal bir tatli hem hafif hem sütlü kasenin biri elimde
ellerine saglik ebrucum

Özlem dedi ki...

Ebru'cum, hoşgeldin :)önümüzdeki hafta sonu da ben tatile çıkmayı planlıyorum, umarım bir aksilik çıkmaz, nasıl ihtiyacım var bu tatile...

bu arada supanglelerin çok leziz olmuşlar,
ellerine sağlık

SerpiL dedi ki...

ebrum ellerine sağlık çok özletiyon kendini.