20 Mayıs 2009 Çarşamba

Soya soslu yumuşacık tavuk

Tavuk göğsünü kuru olduğu için pek sevmesemde, bu şekilde soslandığı zaman hem çok lezzetli hemde yumuşacık oluyor. Yanındada patates ve pilavla güzel bir akşam yemeği..

Malzemeler:
1/2 kg kemiksiz tavuk göğüs eti
1 çorba kaşığı mısır nişastası
1 çorba kaşığı soya sosu
1 çorba kaşığı zeytinyağ
1 çorba kaşığı sirke
tuzot,karabiber,köri,kekik

Yapılışı:
Kuşbaşı doğranmış tavuk etini bir kaba alıp diğer malzemelerle karıştırın. En az 2 saat buzdolabında dinlendirin. Teflon tavaya çok az zeytinyağ koyup tavukları pişirin. Afiyet olsun..

Not: Soya sosu tuzlu olduğu için çok tuz atmayın. Birde et sosta ne kadar çok dinlenirse o kadar yumuşak oluyor. Vaktiniz varsa daha çok bekletin.

8 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

ebrucuğum ellerine sağlık. çok güzel gözüküyor.
sevgiler

Fatma Betül dedi ki...

merhaba ebru ellerine sağlık. Gerçekten güzel görünüyor...

SerpiL dedi ki...

ebrucuğum çok güzel görünüyor yahu yanına pilav oh yapiiim bende bunu

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım nasılsın..
Soya soslu tavuk ve eti bende çok seviyorum şahane görünüyor ellerine sağlık...öpüyorum sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Ebru'cugum,
Cok severim boyle tadlari..

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

Melek* dedi ki...

oh ne güzel olmuş tavuklar ellerine sağlık

lezzetyolculugu dedi ki...

Gerçekten yumuşacık olduğu belli ellerine sağlık.Ben hiç sosun içine sirke,soya sosu falan koymuyordum birde böyle deneyeyim.Göğüs etini sevmeyen eşime sevdiririm belki:))

Papatya Prenses dedi ki...

Pek leziz görünüyor bu tavuklar.

Ellerine sağlık canım..