20 Nisan 2009 Pazartesi

Sarımsaklı tarhana çorbası



Her zaman yaptığım çorbama bu kez sarımsak ilave ettim. Çok lezzetli bir çorba oldu.

Malzemeler:
4 çorba kaşığı tarhana (mümkünse Trakya ve ev yapımı)
1 tatlı kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşığı salça (ben biber salçası kullandım)
2-3 diş sarımsak
4-5 bardak su
tuz

Yapılışı:
Tarhanayı 1 bardak suyla yarım saat ıslatın. Tencerede tereyağını eritip salçayı ve dövdüğünüz sarımsakları ekleyip biraz çevirin. Islanmış tarhanayı ve suyunu ekleyin. Karıştırarak tarhananın erimesini sağlayın. Tuzunu atın. İsterseniz üstüne tereyağda kırmızibiber eritebilirsiniz. Çok lezzet katıyor. Afiyet olsun.

9 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Ebru'cugum,
Biz de cok sever bve yapariz.

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle...

SerpiL dedi ki...

ebru sonunda yeni bir tarifle döndün çok boşladın bizi yapma böyle:)ellerine sağlık

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum bu benim en sevdiğim çorbalardandır biliyor musun? :)
Ellerine sağlık

akide dedi ki...

ilkdefa deneyeceğim. güzel olacağından eminim. sarımsağın olupta lezzetin olmadığı yemek yok.hadi bana kolay gelsin. yedikten sonra görüşümü bildiririm

ebrulitatlar dedi ki...

Bekliyorum :)

Şeflerin mutfağı dedi ki...

elinize saglık

yemek tarifleri

ebrulitatlar dedi ki...

Teşekkürler :)

hazır tasarımlar dedi ki...

Gerçekten çok hoş siteniz var paylaşımlarınız çok doğal ve güzel başarılarınızın devamını dilerim

ebrulitatlar dedi ki...

Teşekkür ederim hazır tasarımlar :)