10 Mart 2009 Salı

Muzlu Pasta



Fotoğrafı bir türlü istediğim gibi çekemesemde görüntüsüne bakmayın. Gerçekten çok lezzetli bir pasta oldu. Özellikle kreması süper. Kekini ben kendim yaptım. Ama hazır keklerle daha güzel olacağını tahmin ediyorum. Birdahaki sefere hazır pastabanla deneyeceğim.
Bu aralar kimselere uğrayamıyorum. Kusura bakmayın. Kanal tedavisi yaptırdığım dişimin ağrısı bir türlü geçmediği için 3 haftadır dişçiye gidip geliyorum. Ağrımdan kurtulduğumda herkesi ziyaret edeceğim inşallah. Herkese sevgiler..

Malzemeler:
1 sade pastaban (2 katlı)

Muhallebisi:
2 bardak süt
3 yemek kaşığı biraz tepeleme un
1 yumurta sarısı
1/2 bardak şeker
1 vanilya
Bu malzemelerin hepsini ocakta pişirin. Soğuduğunda 1 çay bardağı sıvı kremayı katıp çırpın.

Islatmak için;
1 bardak muzlu süt ( küçük paket sütler yetiyor)

üstüne;
1 pkt. krem şanti+1 bardak süt= İkisini çırpın.

Yapılışı:
Pandispanyanın alt katını muzlu sütle ıslatın. İçine kremadan sürün. 1-2 tane muzu dilimleyip kremanın üstüne sıralayın. Pandispanyanın üst katınıda muzlu sütle ıslatıp, kremanın üstüne kapatın. Üstünü çırpılmış kremşantiyle kapatın. İsteseniz hindistanceviziyle süsleyin. Afiyet şeker olsun.

9 yorum:

aslı kaya dedi ki...

MMMM Bayılırım muzlu pastaya hoş pastaların hepsine bayılıyorum.Tatlı olsun da ben de yiyim.Ellerine sağlık cnm.Sevgiler...

Fatma Betül dedi ki...

merhaba ebrucum çok güzel pastalar nefis...

OZAY dedi ki...

Canım cok guzel oldugu belli ellerıne saglık.Bu aradada gecmışler olsun sevgıler..

Ayşegül dedi ki...

canım
çok geçmiş olsun.bilirim onunu acısını
pastan enfes görünüyor.ellerine sağlık

Acemi Şef dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım öncelikle. pastanın da kremasını özellikle denemek isterim bu ara yeni bir krema tarifine ihtiyacım var.
Sevgiler,
Esra

lezzetyolculugu dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun umarım bir an önce biter.Pastan harika görünüyor bence ellerine sağlık.

Baharcicegi dedi ki...

canim gecmis olsun,dis agrisi zordur.
Muz olurda nefis olmazmi pasta,bir dilim aldim eline saglik ebrucum

Semra Altay dedi ki...

Eline sağlık çok güzel pratik bir pasta olmuş.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatım ellerine asğlık eminimki çok güzel olmuştur fakatttt ben muz sevmediğim için yemeycemmm:))))) öpüyorum sevgilerimle bebişim