4 Kasım 2008 Salı

P.D.C.S.E 29 - Poğaça



Lezzet dergisindeki tarifi yarım ölçü yaptım. Kıyır kıyır bir poğaça oldu. Tavsiye ederim. Tarifimide P.D.C.S.E 29 etkinliği için karabiberinmutfağına gönderiyorum. Arkadaşıma kolaylıklar diliyorum. Herkesede sağlıklı, iyi günler dilerim..

Malzemeler:
1 çay bardağı erimiş tereyağı
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta (sarısı üstüne)
1 çorba kaşığı sirke
1 kabartma tozu
az tuz
aldığı kadar un
içi için; peynir ve maydanoz

Yapılışı:
Bütün malzemeleri yoğurun. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elinizle açın ve iç malzemesini koyun. 190-200 derece fırında pişirin. Afiyet şeker olsun.

11 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Geçmiş olsun. Poğaça harika, ellerine sağlık. Annelik hastalık dinlemiyor, elimiz ayağımız tuttuğu sürece çocuklarımız için herşeyi yaparız. Sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok geçmiş olsun canım...
pogaça şahane görünüyor ellerine sağlık aldım bir tane:) öpüyorum sevgiler

banu gökşin dedi ki...

canım benım harıka gorunuyor ellerıne saglık sevgılerımle..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA Canımcım;
29. Ev sahibemiz olan semiha (karabiberinmutfagi.blogspot) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK BU ARADA YENİ SİTEM http://birdemliksohbet.com
Sevgilerimle SEVİL SAHİN
Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim
MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

Damak Tadı dedi ki...

Çok geçmişler olsun canım benim..Poğaçaların öyle nefis görünüyorlarki,inan çok imrendim birden..Çok ayıp ama gerçek..Ellerine sağlı canım..


Sevgilerle

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Ebrucuğum çok geçmiş olsun canım,poğaça nefis görünüyor ellerine sağlık
Sevgiler

Hatice dedi ki...

Ebrucuğum geçmiş olsun, diş işi zor iş:( en kısa zamanda geçer inşallah...
poğaçalar nefis görünüyor, böyle kıyır kıyır poğaçaları pek severim, hatta malzemelere bakınca geçenlerde yaptığım zeytinli poğaçalara çok benzediğini gördüm:)
ellerien sağlık canım, sevgiler...

Özlemhan dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.Güzel yorumun içinde teşekkür ediyorum.Poğaçanda gel beni ye diyor ama ben yemicem kendimi tutmam lazım

birdutmasali dedi ki...

geçmiş olsun, sevgili ebruli.
poğaçalar hep tercihlerimiz arasında.afiyet olsun.
sevgilerr

lezzetyolculugu dedi ki...

Hem geçmiş olsun hemde ellerine sağlık Ebrucum.Poğaçan enfes görünüyor yanına misgibi birde çay süper olur valla...

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...http://porselendemlik.com/ http://www.birdemliksohbet.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 30 için:
17.11.2008 -30,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 30 EV SAHİBESİ OLARAK http://susamcorekotu.blogcu.com/
OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 30" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..
EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR....
Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))