11 Ekim 2008 Cumartesi

P.D.Ç.S.E. 27- Hindistan Cevizli Kurabiye

Bu tarifimi P.D.Ç.S.E. 27 etkinliği için http://annekizmutfaktayiz.blogspot.com/ 'a gönderiyorum. Kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler:
1 paket margarin veya tereyağı (oda sıcaklığında)
6 kaşık pudra şekeri
4 kaşık tepeleme hindistan cevizi
2 yumurta sarısı içine (akı üstüne)
1 kabartma tozu
Aldığı kadar un

Yapılışı:
Un,pudra şekeri ve kabartma tozunu eleyin. Diğer malzemelerle birlikte karıştırıp,yoğurun. Kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapın. Yuvarlak yapıp, önce yumurta aklarına, sonrada hindistan cevizine batırın. 180 derecede pişirin. Afiyet olsun..

10 yorum:

banu gökşin dedi ki...

canım benım cok guzel gorunuyor cok severım hındıstan cevızını ellerıne saglık sevgılerımle..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bende çok severim hindistan cevizli kurabiyeyi şahane olmuş canım ellerine sağlık..öpüyorum sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Ebruşum kurabiyelerin enfes , bayılırım hindistan cevizli tatlara..
Ellerine sağlık canımcım,
Çook öpüyorum seni..

Tijen dedi ki...

Çocuklara doğru ve iyi şeyler yedirebilmek zor iş gerçekten. Hele de büyük şehirde. Ben derim ki margarini hayatından çıkararak bir adım daha at.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba canım, tarifin yayında. Kurabiyeler nefis, ellerine sağlık. Benim ilk öğrendiğim kurabiyelerden biri, çok severim. Nihayet ben de bir hemşehri buldum. Zonguldak'ın merkezinden misin? Profilinde birşey bulamadım. Etkinliğe katılmana çok sevindim, çok teşekkür ediyorum. Umarım tekrar katılabilirsin. Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Bu kurabiyelerin ağızda eridiğini ve bırakmış olduğu tadı hayal etmeye çalıştım,başım döndü birden tatlım..))Ellerine sağlık canım..



Sevgilerle..

MUTFAKISTAN dedi ki...

ellerine saglik nefis olmus canim
1 tane aldim ,sevgiler

Tijen dedi ki...

Güzelciğim,
Ben de zaten tarifine bakıp söylemiştim. Bir tarifte margarin veya tereyağı önermek bir ürünü kabullenmek ve onun kullanımını onaylamak demektir bana göre. Şimdi ben margarine bunca karşı olup verdiğim tariflerde "margarin veya tereyağı" dersem kendimle çatışmış olurum. Tv'lerdeki yemek programlarını sunanlar veya kimi yemek yazarları da güya margarine karşılar ama tariflerinde pekala margarin var. O zaman bu nasıl karşıtlık?

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

huhuhu komşu komşu.))) ellerine sağlık hayatım kurabiyen pek güzel görünüyor...sevgilerimle öpüyorum

Sema dedi ki...

hımmmmm nefis eline sağlık..